ردیف |
عنوان کارگاه |
مشخصات و برنامه کارگاه |
لیست شرکت کنندگان |
مصوبه شورای پژوهشی |
واحد برگزار کننده |
1 |
آشنایی با نحوه کار با هوش مصنوعی های چت جی پی تی، بینگ و بارد |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
2 |
مدل سازی پیشرفته آماری |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
3 |
آشنایی با اشتباهات رایج در اسلایدسازی جذاب تر |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
4 |
اخلاق در انتشار آثار پژوهشی |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
5 |
روش تحقیق (تحصیلات تکمیلی) |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
6 |
آشنایی با ارسال مقالات به ژورنال های علمی (تحصیلات تکمیلی) |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
7 |
نگارش علمی به زبان انگلیسی |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
8 |
نگارش مقاله اصیل علمی |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
9 |
ملاحظات اخلاقی، کالبدگشایی، نمونه برداری و اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
10 |
روش های جستجـوی علمـی در منـابع مقدماتی |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
11 |
ملاحظات اخلاقی، کالبدگشایی، نمونه برداری و اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
12 |
روش های جستجـوی علمـی در منـابع پیشرفته |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
13 |
آموزش یادگیری ماشین با پایتون به همراه آموزش پروژه عملی جلسه رایگان |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
14 |
چگونگی عملکرد در حیطه استاد مشاور و آموزش ارزیابی پرونده های استاد مشاور |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
15 |
دوره آموزشی فلوشیپ بیومدیکال |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
16 |
آموزش یادگیری ماشین با پایتون به همراه آموزش پروژه عملی |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
17 |
کارگاه آموزش شبکه عصبی و یادگیری عمیق |
|
مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر معاونت پژوهشی دانشگاه |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|